Причини скарг власників металочерепичної покрівлі, в основному, зводяться до наступного:
- Помилки монтажу;
- Неправильно вибраний матеріал;
- Різні експлуатаційні проблеми.
Найвідповідальнішим кроком буде покупка металочерепиці. Якщо знехтувати цим і підійти до питання поверхнево, то перші дрібні неприємності з’являться вже буквально через кілька років — покрівля втратить колір і почне іржавіти. Чому це відбувається?
Найчастіше у покупців відбувається одна й та ж ситуація. Всі ми думаємо: чим нижча ціна, тим краще. При цьому економія часом виходить незначна, а ось проблем потім вистачає.
Отже, давайте з’ясуємо, на які чинники варто дивитися в першу чергу:
- Товщина металу в ідеалі повинна бути значною — не менше 0,5 мм.
- Клас оцинковки: у якісної черепиці він повинен бути 1 або 2.
- Товщина самого полімерного покриття — не менше 25 мкм.
Як говорить Олексій Ручан з компанії «Иллеонстрой»: «Необхідно звертати увагу на сам бренд, а також на термін експлуатації. Як правило, гарантія на черепицю економ-класу становить один рік, проте, можна знайти продукцію з 10-річною гарантією, і, природно, така продукція буде краще».
Ця рада зараз вкрай актуальна, так як, за даними Єврокомісії, на ринку є велика кількість фальсифікатів і третину всього товарообігу припадає на контрафакт.
Зараз можна зустріти і «сурогатну» металочерепицю, яку виробляють за допомогою напівкустарної технології. У найкращому варіанті здійснюють закупівлю сталевого прокату з нанесеним полімерним покриттям. Проте існує і інший варіант, коли сировину закуповують дешеву і випадковим чином, прямо з Китаю, без відповідних нормативів. Крім усього іншого, процес вальцювання виконують на застарілому обладнанні, з порушенням технічного регламенту. Бували випадки, коли просто профиліровували оцинковку, а потім на неї нанесли порошкову фарбу. Ясна річ, що таке покриття прослужить дуже недовго.
На прикладі стало ясно, що причиною скарг є не сам матеріал, а помилки, які допускають при купівлі і монтажу.